Měna: CZK / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Máslový margarin ZeLa Delikates 2,5 kg

    Autorizovaný prodejce
    Naskladňujeme v úterý
    0x
    Tento výrobek můžete koupit ještě výhodněji ve větším balení:
    220 Kč 191 Kč bez DPH
    Máslový margarin 80%, skvělý k přípravé krémů, pečení cukroví. Balení 2,5 kg.

    Univerzální margarín pro komplexní využití v cukrářské i gastronomické výrobě. Pro přípravu krémů, šlehaných hmot, krémů, lehkých pomazánek i na maštění příloh. Má vynikající chuť i nášleh, ideální vláčnost a výbornou stabilitu. Vhodný pro třené i linecké těsto.

    Hmotnost 2.5 kg

    Skladování: v chladu, do 15°C a suchu

    UPOZORNĚNÍ: V teplotách vyšších než 15°C může být doprava kurýrem omezena, v takovém případě je možný prodej pouze osobním odběrem v centrálním skladě v Karviné NEBO NA VLASTNÍ ODPOVĚDNOST KUPUJÍCÍHO kurýrem. 

    Váha 2500 g
    Kategorie výrobku: Suroviny, Velikonoce, Vánoce, Podle téma, Podle složení (diety), Oleje a tuky, Suroviny na donuty

    Složení výrobku

    Částečně ztužené rostlinné tuky a oleje, voda, mléko, emulgátory E322 a E471, konzervační látka E 202, aroma E320, antioxidant E310, kys. citronová a barvivo E160a.

    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 19.02.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 20.02.
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny)  | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 19.02.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 21.02.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 20.02.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou Naskladňujeme v úterý

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International, s.r.o. 
    Palackého 609/3
    735 06 Karviná

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.