Ověřeno našimi zákazníky
Výborný obchod,který doporučuji. Široká nabídka,příjemné ceny. Dobře nafoceno a popsáno. Všem doporučuji. Velmi zajímavé pomůcky pro cukráře. Mila, 23.05. 2017  StarStarStarStarStar
odporúčam Ověřený zákazník, 21.05. 2017  StarStarStarStarStar
Obchod skvěle komunikuje, vyjde zákazníkovi vstříc. marcipánovému krtečkovi sice upadla při dopravě ručička, to se ale dalo očekávat... a zároven i doma napravit :) Ověřený zákazník, 19.05. 2017  StarStarStarStarStar
S obchodem jsem byla velice spokojená, skvělá komunikace ze strany obchodu, rychlost dodání, zboží v pořádku. Určitě všem doporučuji, už plánuji další nákup. Štěpánka, 14.05. 2017  StarStarStarStarStar

Odstoupení od smlouvy

Pravidla při odstoupení od smlouvy:

Jako spotřebitel máte možnost do 14 dnů odstoupit od nákupů provedených na internetu a také od nákupů, kterým došlo jinde než v kamenném obchodě (např. u zboží zakoupeného od podomního prodejce, po telefonu nebo zaslaného poštou). Tato lhůta na rozmyšlenou končí 14 dnů od dne, kdy jste zboží převzali. Pokud by konec lhůty připadl na den pracovního klidu, lhůta se automaticky prodlužuje o další pracovní den.

V této lhůtě můžete svou objednávku zrušit bez udání důvodu, tedy i v případě, že jste si to prostě rozmysleli.

Chcete-li tohoto práva využít, je třeba nás o svém rozhodnutí odstoupit od nákupu jasně informovat. Můžete tak učinit například připojením písemného prohlášení ke zboží, které zasíláte poštou zpět, nebo faxem či e-mailem. Pouhé vrácení zboží nestačí. Nejjednodušší je využít níže uvedený formulář.

Eshop vám do 14 dní od doručení vašeho oznámení vrátit peníze. Jejich vrácení můžeme zpozdit, dokud jsme neobdrželi vámi vracené zboží případně doklad o tom, že jste ho zaslali. Náklady na vrácení zboží prodejci hradíte vy.

Postup odstoupení od smlouvy:

  1. vytiskněte níže uvedený protokol, vyplňte ho
  2. zabalte jej společně se zbožím tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě
  3. dohodněte se s obsluhou eshopu na tel 603 33 77 55 nebo 555 222 801 případně mailem eshop@svetcukraru.cz na způsobu přepravy -  rádi vám na naše náklady zašleme tzv. zpětný lístek, což v praxi znamená, že si jen vytisknete náš štítek, který vám přijde emailem a zboží jen podáte do nejbližší pobočky sítě Zásilkovna (jejich seznam nejdete na www.svetcukraru.cz/mista), se kterou spolupracujeme, na naše náklady pak bude zboží dopraveno k nám. V opačném případě náklady na vrácení zboží hradíte vy. 
  4. Po odeslání vyplňte prosím ještě níže uvedený formulář na této stránce, urychlíte tím administraci spojenou a vrácení peněz (obvykle do týdne od obdržení formuláře a zásilky).

Upozornění: Pokud chcete zaslat zboží na vlastní náklady vámi zvoleným dopravcem, balček zašlete na adresu:

PRONETmedia, s.r.o.
eShop Centrála
Palackého 609/3
73506 Karviná

BALÍČEK NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU.

 

Stáhnout protokol do balíčku:

 

Pro rychlejší vyřízení můžete formulář zaslat také ofocený nebo nascenovaný emailem na eshop@svetcukraru.cz případně jej přiložit v online formuláři výše.

 

 

 


 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.