Měna: / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0.00 € Prázdný košík

    Sada na antigravitační dort

    Kompletní sada na tzv. antigravitační dort - zahrnuje plastové šrouby, kloub a podstavec - stojan.

    Podrobný popis produktu
    Máme na skladě 4 ks Pozítří může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    36.83 € 30.44 € bez DPH

    Kompletní sada na tzv. antigravitační dort - zahrnuje plastové šrouby, kloub a podstavec - stojan.

    Stojan na atypické, tzv. antigravitační dorty. Potřebujte vytvořit efekt vodopádu, padajících lentilek nebo třeba tekoucího piva či limonády z plechovky? Máme pro vás skvělou pomůcku k vytvoření celé řady elegantních svatebních dortů, ale i velmi populárních zmiňovaných moderních antigravitačních dortů. 

    Sada je vyrobena z plastu a obsahuje:

    • 1 stojan - základna 25 cm průměr
    • 4 záslepky (stojan má pět různých otvorů, kam lze umístit základní tyč
    • 1 základní šroub a protikus (matku), do něhož osadíte základní tyč
    • 2 delší tyčky (cca 4 cm využitelné délky)
    • 3 kratší tyčky (cca 2,3 cm využitelné délky)
    • 1 zalomená tyčka složené z dvou částí (otevřený úhel cca 135 stupňů)

    Jak na antigravitační dorty?

    1. Upečte si dortový korups a nechte vychladnout.
    2. Zvolte otvor, ve kterém chcete mít tyč a šroub s maticí.
    3. Umístěte uzávěry (záslepky) do čtyř zbývajících otvorů.
    4. Vezměte si chladený korups a pečlivě umístěte koláč na desku tak, že jej zatlačíte na umístěnou tyč.
    5. V tomto okamžiku můžete v závislosti na požadovaném efektu buď připevnit šikmou část (zelomenou tyčku) nebo ještě rovné díly.
    6. Nyní přistoupíte ke zdobení. Čokoládu nebo modelovací hmotu nanášejte na tyčku postupně, aby měla možnost zavadnout či zatvrdnout.
    7. Chcete-li zakrýt špičku konstrukce, můžete buď zakrýt balíčkem z použitých bombonů, vymodelovanou figurkou nebo třeba plechovkou.

    Před použitím omyjte v horké jarové vodě a důkladně osušte. Možno mýt v myčce.

    Kategorie výrobku: Stojany na dorty, Separace a výztuhy dortů

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 25.10.
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 25.10.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 30.10.
    Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 25.10.
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 25.10.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 29.10.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 29.10.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.