Bambusové sloupky na vyztužení dortů 30 cm, 12 ks
Plastové sloupky jsou stabilnější, než sloupky bambusové, proto je můžete použít k opoře velkých pater dortů. Patra posazená na sebe se tak neproboří a dort zůstane neporušený. Každé podepírané patro zaopatřete pevnou podložkou, do které se mohou sloupky zapřít.
Bambusové tyčky pomohou zpevnit patra dortů sesazených na sebe. Zabrání propadání jednotlivých pater do sebe. Bambusové tyčky používejte na podporu menších pater, velká patra dortů podepírejte raději silnějšími, plastovými sloupky. Každé podepírané patro zaopatřete pevnou podložkou, do které se mohou sloupky zapřít.
Bambusové sloupky k vyztužení dortu. Délka 30 cm, průměr 6 mm. 12 ks v balení.
Materiál | Bambus |
Kategorie výrobku: | Separace a výztuhy dortů |
Na stránkách Světa cukrářů najdete část sortimentu PME, vše za skvělé ceny. V případě zájmu o další výrobky této značky, které nevidíte aktuálně na našem webu, nás kontaktujte.
CZ - Osobní odběr v Zásilkovně | V pondělí 20.01. | |
CZ - Osobní odběr v GLS ParcelShop | V pondělí 20.01. | |
CZ - Kurýr GLS | V pondělí 20.01. | |
CZ - Kurýr PPL | V pondělí 20.01. |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.