Měna: / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0.00 € Prázdný košík

    Rosette - slazená rostlinná šlehačka 1 l

    Autorizovaný prodejce
    Máme na skladě > 5 ks V úterý může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    3.24 € 2.82 € bez DPH

    Slazený rostlinný krém, sloužící jako náhrada živočišné šlehačky.

    Z přípravku lze našlehat lehký krém, který je možný dále dochucovat nebo barvit. Šlehačkou můžete zdobit cupcakes, dorty, řezy, rolády, košíčky a další výrobky. Hustota je závislá na množství přidané vody. Po našlehání je šlehačka pevná a drží tvar.

    Slazený rostlinný krém, sloužící jako náhrada živočišné šlehačky, stabilní, připravený k okamžitému použití. Výslednou konzistenci je možné ovlivnit přidáním vody. Óbsah 1 l.

    Váha 1000 g
    Kategorie výrobku: Rostlinné šlehačky
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 18.11.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 20.11.
    Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 18.11.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 19.11.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 19.11.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.