Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU EN
0 0 Kč Prázdný košík

Rosette - slazená rostlinná šlehačka 1 l

Autorizovaný prodejce
Máme na skladě > 5 ks V pátek 08.07. může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
110 Kč 96 Kč bez DPH
Rosette - slazená rostlinná šlehačka 1 l
Rosette - slazená rostlinná šlehačka 1 l
Dostupnost: Máme na skladě > 5 ks
Cena: 110 Kč

Slazený rostlinný krém, sloužící jako náhrada živočišné šlehačky.

Z přípravku lze našlehat lehký krém, který je možný dále dochucovat nebo barvit. Šlehačkou můžete zdobit cupcakes, dorty, řezy, rolády, košíčky a další výrobky. Hustota je závislá na množství přidané vody. Po našlehání je šlehačka pevná a drží tvar.

Slazený rostlinný krém, sloužící jako náhrada živočišné šlehačky, stabilní, připravený k okamžitému použití. Výslednou konzistenci je možné ovlivnit přidáním vody. Óbsah 1 l.

Hmotnost balení (brutto) 1000 g
Netto váha 1000 g
Objem 1000 ml
Kategorie výrobku: Rostlinné šlehačky

Složení výrobku

voda, plně ztužený rostlinný olej palmojádrový 25%, cukr 12%, mléčná bílkovina,  emulgátor  E472b, E322, E472e,  stabilizátory  E460, E466,E340, aroma barvivo E160a

Zeelandia

Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

Na stránkách Světa cukrářů najdete velkou šíři sortimentu Zeelandia za skvělé ceny. V případě zájmu o další výrobky této značky, jež nemáme aktuálně na webu, nás kontaktujte

Našli jste nepřesnost nebo chybu v překladu? Dejte nám vědět a my vám pošleme malý dárek.

Zatím žádné názory

Přidat vlastní hodnocení
Osobní odběr v Zásilkovně Osobní odběr v Zásilkovně V pátek 08.07.
Kurýr GLS Kurýr GLS V pátek 08.07.
Osobní odběr v GLS ParcelShop Osobní odběr v GLS ParcelShop V pátek 08.07.
Kurýr PPL Kurýr PPL V pátek 08.07.
Osobní odběr v PPL Parcel Osobní odběr v PPL Parcel V pátek 08.07.

Garance bezplatného vrácení zboží


Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

  • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
  • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město

Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

Kontaktujte nás

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.