Měna: / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Ztužovač Zeesan natural 1 kg

    Autorizovaný prodejce Poslední na skladě
    Máme na skladě 1 ks ve čtvrtek může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    213 Kč 185 Kč bez DPH

    Sypký přípravek vhodný pro fixaci našlehané smetany..

    Sypký přípravek je vhodný pro fixaci našlehané smetany. Ztužovač neutrální chuti je vhodný pro přípravu krémů do lehkých piškotových dortů, ale i na čokoládové dorty a další dezerty. Šlehačkou můžete zdobit dorty, řezy, cupckes i rolády. Šlehačku můžete dále dochucovat aromaty, oříšky, kokosem, čokoládou a dalšími příchutěmi.

    Směs sloužící ke stabilizaci a ochucení lehkých šlehačkových krémů pro moderní cukrářské výrobky.

    Použití: 
    500 g Zeesan Neutral
    625 g voda (+-25°C)
    2500 g šlehačka

    Zeesan smíchejte s vodou. Šlehačku našlehejte do konzistence jogurtu, poté vše smíchejte. Vložte minimálně na 1 hod. do lednice a nechte stabilizovat.

    Váha 1000 g
    Příchuť (aroma) Neutrál
    Kategorie výrobku: Ztužovače šlehačky

    Průměrné výživové hodnoty ve 100 g

    Energetická hodnota 1643 kJ
    Energetická hodnota 393 kcal
    Sacharidy 87,3 g
    - z toho cukry 87,3 g
    Bílkoviny 9,7 g
    Vitamin E 0,1 mg

    Složení výrobku

    Alergeny (vč. možné křížové kontaminace) Mléko
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 27.03.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 28.03.
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny)  | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 27.03.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 29.03.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 28.03.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.