Ztužovač Malina 250g
Malinový ztužovač šlehačky či krémů.
Sypká směs na perfektní ztužení ušlehané šlehačky - obsahuje kousky mrazem sušeného ovoce, které při zalití studenou vodou mírně nabobtnají. .
Nová receptura počítá s tímto postupem:
200 g sypké směsi zalijeme 200 g studené vody, promícháme a ihned do tohoto roztoku postupně vmícháme 1 litr ušlehané neslazené šlehačky.
Složení: cukr, glukóza, želatina, kousky malin (odpovídá 16% ovoce), kys. citronová, malinový prášek (odpovídá 19% ovovce) barveno výtažkem z červené řepy,přírodní aroma a sůl.
Hmotnost: 250 g
Skladujeme v suchu.
Hmotnost balení (brutto) | 250 g |
Netto váha | 250 g |
Příchuť (aroma) | Malina |
Kategorie výrobku: | Ztužovače šlehačky |
Průměrné výživové hodnoty ve 100 g
Energetická hodnota | 1596 kJ |
Energetická hodnota | 390 kcal |
Tuky | 0.1 g |
Sacharidy | 84 g |
- z toho cukry | 81,4 g |
Bílkoviny | 8.3 g |
Sůl | 0,4 g |

Dawn Foods začínal jako rodinný podnik. A bez ohledu na to, jak značka Dawn rostem, rodina je stále jádrem toho, jak lidé ve firmě myslí, jak se chovají k zákazníkům a jak se chovají k sobě navzájem. Společnost Dawn Foods byla vznikla téměř před jedním stoletím na jednoduchém příběhu: dva pekaři a recept na opravdu lahodné koblihy. Dodnes zůstává Dawn rodinnou společností - třetí generace rodiny Joneses se stále aktivně podílí na rozvoji značky. Tehdy s eovšem jmenovali Century Bakery a sídlili v Jacksonu v americkém Michiganu, Eugene Worden a Grover Lutz si posléze jméno „dawn - svítání", si vybrali kvůli denní době, ve kterou pekaři dělají svou práci.
|
CZ - Osobní odběr v Zásilkovně | V pondělí 05.06. |
|
CZ - Osobní odběr v GLS ParcelShop | V pondělí 05.06. |
|
CZ - Kurýr GLS | V pondělí 05.06. |
|
CZ - Kurýr PPL | V pondělí 05.06. |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.