Samolepka na zeď Kočičky (včetně rámů na vlastní fotografie)
Kočičky (včetně rámů na vlastní fotografie)
Samolepky na zeď jsou skvělým způsobem, jak dětem vytvoři v pokojíšku opravdu báječnou atmosféru. Zkrášlete dětská pokojíček pesrobarevnou samolepkou na zeď! Děti milují veselé barvy a motivy, a to všude, kde je to jen možné. Pokud jim zrovna nechcete pestrobarevně vymalovat pokojíček nebo vytvářet na zdech malované obrázky, je zde i mnohem lepší varianta, a to samolepky určené na zeď.
Veselé samolepky jsou ideální volbou pro dětský pokoj. A až vaše děti vybraný motiv omrzí, můžete jej snadno nahradit jiným. Tyto samolepky jsou do dětských pokojíčků přímo určeny. Můžete je nalepit všude, kam si usmyslíte, a to nejen na zeď, ale i na nábytek, sklo, dlažbu nebo obklady. Důležité je lepit je na hladký a rovný povrch. Pak bude výrobek pevně držet, ale přitom jde i snadno odstranit bez poškození povrchu.
V balení obvykle najdete několik částí, které nejsou spojené dohromady, a proto je můžete rozmístit dle vlastní fantazie. Udělejte tak radost svým dětem a překvapte je veselými samolepkami, které zútulní jejich království. Předmětem prodeje jsou pouze samolepky, nikoliv vyobrazené rekvizity. Veškeré samolepky jsou dodávány v tubusech, které jsou zdarma.
Materiál: PVC samolepka
Kategorie výrobku: | Samolepky na zeď |
|
CZ - Osobní odběr v Zásilkovně | V pondělí 28.04. |
|
CZ - Osobní odběr v GLS ParcelShop | V pondělí 28.04. |
|
CZ - Kurýr GLS | V pondělí 28.04. |
|
CZ - Kurýr PPL | V pondělí 28.04. |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.