Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0 Kč Prázdný košík

    Rostlinná šlehačka Debic Végétop (neslazená) 1 litr

    Autorizovaný prodejce Novinka
    Naskladňujeme v úterý
    0x
    108 Kč 94 Kč bez DPH

    Rostlinná šlehačka na bázi sladkého podmáslí. 

    Šlehačka rostlinná Debic Végétop neslazená v praktickém litrovém balení, vhodná jako náhrada za živočišnou smetanu, zejména v gastronomii - k vaření, na omáčky, ke zjemňování omáček, při přípravě studených předkrmů.

    Z přípravku lze našlehat lehký krém, který je možný dále dochucovat nebo barvit. Šlehačkou můžete zdobit cupcakes, dorty, řezy, rolády, košíčky a další výrobky. Hustota je závislá na množství přidané vody. Po našlehání je šlehačka pevná a drží tvar.

    Krém z rostlinných tuků, bez cukru, tepelně zpracován UHT, balen moderní technologií v aseptickém prostředí do obalu tetra pack, s dlouhou záruční lhůtou.

    Použití: jako náhrada za živočišnou smetanu, zejména v gastronomii - k vaření, na omáčky, ke zjemňování omáček, při přípravě studených předkrmů. V cukrářské výrobě na zákusky, poháry, vařený pařížský krém, na výrobu šlehaných ochucených krémů a zmrzlin. Doporučuje se šlehat při teplotě výrobku 5°C až 8°C, dle potřeby lze vzhledem k vysokému stupni konzistence ředit vodou nebo mlékem, a to v poměru 200 ml vody (mléka) na 1 lt šlehačky. Po otevření tetra packu uchovávat v lednici a spotřebovat do 3-4 dn

    Hmotnost balení (brutto) 1000 g
    Netto váha 1000 g
    Kategorie výrobku: Rostlinné šlehačky

    Průměrné výživové hodnoty ve 100 g

    Energetická hodnota 1330 kJ
    Energetická hodnota 323 kcal
    Tuky 34 g
    - z toho nasycené mastné kyseliny 26 g
    Sacharidy 3,2 g
    - z toho cukry 2,7 g
    Bílkoviny 2,1 g
    Sůl 0,06 g

    Složení výrobku

    Sladké podmáslí [MLÉKO], rostlinný olej (palmojádrový, kokosový, palmový, řepkový) (25%), plně ztužený rostlinný olej (palmojádrový) (8%), modifikovaný škrob, emulgátor E472b, E435, E433, aroma, stabilizátor E407, barvivo E160

    Alergeny (vč. možné křížové kontaminace) Mléko
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou Naskladňujeme v úterý

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.