Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU EN
0 0 Kč Prázdný košík

Otočný stojan na dorty Profesional 32x7cm

Autorizovaný prodejce
802 Kč 663 Kč bez DPH
Otočný stojan na dorty Profesional 32x7cm
Otočný stojan na dorty Profesional 32x7cm
Dostupnost: Dodáme do 7 - 10 dní
Cena: 802 Kč

Otočný stojan na dort s velkou opěrnou plochou na zdobení a dekoraci.

S tímto profi otočným stojanem na zdobení dortů vybaveným brzdou máte tak jistotu, že vaše dorty budou pevně stát na místě a nehrozí jejich pád. Výborná přilnavost k ploše stojanu je tedy obrovská výhoda. Vyroben je z odolného plastu určeného pro kontakt s potravinami. Točna vám umožní ozdobit, dokončit a zakrýt dort velmi snadno. Klenutá základna dovolí snadné zvednutí a posunutí dortu. Tlačítko umožní blokovat otáčení desky. Celá točna je plně omyvatelná.

Průměr 32 x 7 cm.

Materiál Plast
Kategorie výrobku: Otočné stojany na zdobení (lazy susan)
Decora

Značka Decora se zrodila v roce 1998 na základě více než čtyřicetiletých zkušeností rodiny De Luca v oblasti gastronomického a cukrářského vybavení. Carlo De Luca vycítil příležitost zpřístupnit nadšencům a amatérům řadu výrobků pro zdobení dortů a dezertů, které byly do té doby určeny pouze profesionálům. Dnes spolu s Carlem pracují ve firmě také děti - Pietro, Margherita a Serena, kteří se stejným nadšením pokračují ve společných rodinných hodnotách. Fázi výzkumu a návrhu provádí odborný a tvůrčí tým, který se snaží zaručit vysoké standardy kvality a naslouchá potřebám trhu. Zásadní je podpora laboratoře zřízené přímo na místě, kde jsou výrobky testovány a zaručují nejvyšší možné standardy pro kompletní řadu profesionálních a praktických řešení se zárukou "Made in Italy" Decora.

Na stránkách Světa cukrářů najdete část sortimentu Decora, vše za skvělé ceny. V případě zájmu o další výrobky této značky, které nevidíte aktuálně na našem webu, nás kontaktujte

Našli jste nepřesnost nebo chybu v překladu? Dejte nám vědět a my vám pošleme malý dárek.

Zatím žádné názory

Přidat vlastní hodnocení
Osobní odběr v Zásilkovně Osobní odběr v Zásilkovně Ve čtvrtek 25.08.
Kurýr GLS Kurýr GLS Ve čtvrtek 25.08.
Osobní odběr v GLS ParcelShop Osobní odběr v GLS ParcelShop Ve čtvrtek 25.08.
Kurýr PPL Kurýr PPL Ve čtvrtek 25.08.
Osobní odběr v PPL Parcel Osobní odběr v PPL Parcel Ve čtvrtek 25.08.

Garance bezplatného vrácení zboží


Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

  • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
  • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město

Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

Kontaktujte nás

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.