Dětský kostým Pirát s šátkem (S) EKO
Dětský kostým Pirát s šátkem (S) EKO je skvěle zabalený v ekologickém a prostor šetřícím obalu pro malá dobrodružství vašich dětí.
Oblékněte své dítě do světa dobrodružství s Dětským kostýmem Pirát s šátkem (S) EKO! Tento šarmantní kostým promění každého malého chlapce nebo dívku v obávaného piráta, který je připraven brázdit nekonečné moře fantazie. A navíc, díky EKO-logickému balení přispíváte k ochraně životního prostředí.
Kostým je balen v kompaktním EKO obalu, který je navržen tak, aby šetřil místo a minimalizoval použití plastů a dalších materiálů. Tato forma balení je ideální zejména pro online nakupování, kde detailní fotografie nahradí potřebu velkých obalů. Šetříte skladovací prostory a také přispíváte k ekologické udržitelnosti.
Nenechte si ujít příležitost udělat radost vašemu dítěti tímto unikátním pirátským kostýmem, který je nejen zábavný, ale i ekologicky zodpovědný. Připravte se na nekonečná dobrodružství plná pirátských příběhů a zábavy!
Kategorie výrobku: | Masky a kostýmy |
|
CZ - Osobní odběr v Zásilkovně | V úterý 01.04. |
|
CZ - Osobní odběr v GLS ParcelShop | V úterý 01.04. |
|
CZ - Kurýr GLS | V úterý 01.04. |
|
CZ - Kurýr PPL | V úterý 01.04. |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.