Ovocná náplň Jahoda Frutafill 60% kusového ovoce - 6 kg
Jahodový gel s vysokým podílem jahod vyniká přirozenou chutí a vůní po ovoci. Jahodová náplň je vhodná pro plněné pečivo například s tvarohovou náplní.
Jahodový gel s vysokým podílem jahod vyniká přirozenou chutí a vůní po ovoci. Jahodová náplň je vhodná pro plněné pečivo například s tvarohovou náplní. Dále ji můžete vmísit do krému určených k plnění dortů, rolád, řezů, svěžích letních dezertů a dalších výrobků. Jahodový gel lze přimíchat i do náplní určených pro pečení – například do pečených tvarohových dortů.
Jahodovou náplň můžete použít k plnění tvarohových knedlíků.
Dále můžete jahodový gel přimíchat do domácích smetanových zmrzlin.
Gel můžete přidávat i do želatinových přelivů na svěží tvarohové i jogurtové dorty a dezerty.
K jahodové náplni se hodí i další chutě–čokoládová, vanilková, kokosová, mandlová a pistáciová.
Frutafill jahodový je balen v kyblíku o hmotnosti 6 kg.
Podíl ovoce 70%. Trvanlivost 6 měsíců. Lze zamrazovat. Široké využití.
Hmotnost balení (brutto) | 6000 g |
Netto váha | 6000 g |
Příchuť (aroma) | Jahoda |
Barva | Červená |
Kategorie výrobku: | Marmelády, džemy |

Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.