Okamžitá doprava Vaše objednávky zasíláme celé prázdniny, každý pracovní den.    Zboží skladem odesíláme ihned s výjimkou zboží podléhající tepelné zkáze

Měna: / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0.00 € Prázdný košík

    Hrušková povidla (na frgály) 14 kg

    Autorizovaný prodejce Doprava zdarma
    Naskladňujeme v úterý
    0x
    76.43 € 66.46 € bez DPH

    Poctivá hrušková povidla v gastrobalení po 14 kg.

    Ovocná náplň vhodná na pečení i přímou konzumaci.

    Chutná termostabilní hrušková povidla. Snadné a rychlé použití na koláče, záviny.  Tento typ hruškové náplně byl vyvinut speciálně pro frgály. Cena za balení

    Barva: hnědožlutá

    Výrobky se skladují u dodavatele i zákazníka:

    • v suchých a čistých prostorách, dobře větraných
    • teplota 1 - 25°C
    • při otevření uchovat na chladném místě
    • relativní vlhkost 0 - 75 %
    • po otevření spotřebovat do 30 dnů
    Váha 14000 g
    Země původu Česká republika
    Kategorie výrobku: Marmelády, džemy, Gastrobalení

    Průměrné výživové hodnoty ve 100 g

    Energetická hodnota 1159 kJ
    Energetická hodnota 276 kcal
    Tuky 0,31 g
    - z toho nasycené mastné kyseliny 0,06 g
    Sacharidy 66,34 g
    - z toho cukry 62,21 g
    Bílkoviny 1,22 g
    Vlákniny 3,47 g
    Sůl 0,13 g

    Složení výrobku

    Ovocný protlak (jablko) (61%), ovocný protlak (hruška) (29%), glukózo-fruktózový sirup, cukr, kyselina E330, aroma. Hmotnostní podíl ovoce v 1 kg výrobku min. 3590 g. Celkový obsah přírodních sladidel ve 100 g výrobku: 63 g.

    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou Naskladňujeme v úterý

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.