Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0 Kč Prázdný košík

    Extra malinový džem - 4 kg

    Autorizovaný prodejce
    Máme na skladě 4 ks Ve čtvrtek může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    471 Kč 410 Kč bez DPH

    Jam extra malinový 4 kg

    Výběrový malinový džem s kusy malin vhodný k přímé konzumaci i dalšímu zpracování. Vysoký obsah malin (min. 450 g v 1 kg) zajišťuje skvělou lehkou chuť tohoto oblíbeného ovoce. Hodí se na do lineckého pečiva, do koláčů pod potahovací hmotu, mezi pláty piškotového těsta, do rolád a na další dezerty. 

    Recept s malinovým džemem: Ořechový koláč s malinami

      Množství Surovina
    Těsto 1+2: 625 g Jung Basis
      365 g vaječná melanž
      315 g olej
      100 g mleté ořechy
      100 g Jam extra malina
    Těsto 3: 355 g Jung Basis
      205 g vaječná melanž
      175 g olej
      35 g kakao
      75 g voda

    Příprava

    Těsto 1+2:  Směs, vaječnou melanž a olej mícháme na 2. rychlostní stupeň po dobu 3 min. Hmotu rozdělíme na půl. Do jedné zamícháme mleté ořechy, do druhé malinový džem. Ořechovou hmotu nalijme do ráfku či plechu 60x20 cm, rovnoměrně rozetřeme a na ni stejným způsobem aplikujeme malinovou hmotu.

    Těsto 3: Kakao s vodou smícháme a přidáme zbylé suroviny. Mícháme na 2. rychlostní stupeň po dobu 3 minut. Hmotu nalijeme do ráfku na ořechovou a malinovou hmotu. Pečeme při 170-180°C 30-35 min.

    Suroviny na plech 60x20 cm.

    Teplota skladování 1-25°C, po otevření skladovat na chladném místě.

    Hmotnost balení (brutto) 4000 g
    Netto váha 3000 g
    Kategorie výrobku: Marmelády, džemy

    Průměrné výživové hodnoty ve 100 g

    Energetická hodnota 1106 kJ
    Energetická hodnota 263 kcal
    Tuky 0,63 g
    - z toho nasycené mastné kyseliny 0,05 g
    Sacharidy 61,98 g
    - z toho cukry 58,22 g
    Bílkoviny 0,63 g
    Vlákniny 2,09 g
    Sůl 0,01 g

    Složení výrobku

    Maliny - kusové ovoce 45%, cukr,  glukózo-fruktózový sirup, kyselina E330, želírující látka E440(i), voda

    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL - okamžitá platba kartou Kurýr PPL - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve čtvrtek 29.10.
    Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve čtvrtek 29.10.
    Kurýr GLS - okamžitá platba kartou Kurýr GLS - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve čtvrtek 29.10.
    Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve čtvrtek 29.10.
    Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve čtvrtek 29.10.
    Osobní odběr v Karviné - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Karviné - okamžitá platba kartou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.