Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU EN
0 0 Kč Prázdný košík

Co znamená Garance bezplatného vrácení?

Garance bezplatného vrácení je služba, díky níž si můžete být jisti bezproblémovým navrácením zboží, které potřebujete vrátit v rámci zákonné lhůty 14 dní. Pokud vám například zboží nepadlo do ruky, nebo jste si nebili z obrazovky jisti barevným odstínem, nebo máte jakýkoli jiný důvod plynoucí z nákupu na dálku, díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádemPokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zdeBalíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801. My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

Co když nechci využít Garanci bezplatného vrácení a chci zaslat balíček na vlastní náklady? 

V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu: PNM International s.r.o.,U1 - Průmyslový park Karviná, ul. Závodní 540/51, 735 06 Karviná - Nové Město. Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55. 

UPOZORNĚNÍ: Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme, balíček by se vám vrátil a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

Jak se počítá lhůta dní pro odstoupení od smlouvy?

Klíčový je okamžik převzetí zboží, nikoli samotné uzavření smlouvy - objednávky. Následující den potom, co jste zboží převzali, je prvním dnem 14denní lhůty. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den. Nebylo-li zatím zboží dodáno kompletně, lhůta pro odstoupení od smlouvy běží až od převzetí poslední dodávky zboží. Naproti tomu objednáte-li si přes internet například roční předplatné časopisu, vycházejícího každý měsíc, 14denní lhůta běží jenom od prvního dodaného čísla. Odstoupení od smlouvy stačí (prokazatelně) odeslat prodávajícímu i poslední den 14denní lhůty.

Za jaké vady zboží odpovídáte?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména, má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy; je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; vyhovuje požadavkům právních předpisů; zboží se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá; za vadu zboží je též považována situace, kdy vám dodáme jiné zboží, než jaké bylo mezi námi sjednáno; odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva 3. osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních - například displeji telefonu nebo monitoru počítače, tabletu nebo notebooku. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě můžete využít i naší Garance bezplatného vrácení zboží.

Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba. Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, popřípadě je u věci podléhající rychlé zkáze uvedena doba, po kterou lze věc použít, trvá záruční doba do takového data. Berte, prosíme, na vědomí, že v případě, že Vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě. Spotřebitelům odpovídáme za to, že se výše uvedené vady nevyskytnou v záruční době.

Jaké zboží nelze vrátit, přestože bylo zakoupené přes Internet

Při nakupování na internetu mají zákazníci možnost vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Existují však určité výjimky, u nichž tato možnost neplatí a objednané zboží vrátit nelze. Kdy tomu tak je? Ze zákona není možné vracet zboží podléhající rychlé zkáze případně zboží v uzavřeném obalu. Koupíte-li si například barevnou potahovací nebo modelovací hmotu a zjistíte, že vám nevyhovuje její odstín, pokud neporušíte originální hygienický, utěsněný obal, vrátit ji můžete. Pokud však takový obal porušíte, právo na vrácení vám bohužel zaniká. Toto pak nelze z hygienických a zdravotních důvodů vrátit. Stejně tak se jedná o případy, kdyby bylo z vaší strany dodané zboží nenávratně smíseno s jiným zbožím. Zajímá vás víc? Pojednává o tom § 1837 zákona č. 89/2012 Občanský zákoník.

Vztahuje se záruční doba na zakoupené výrobky, i když jsem podnikatel?

Nejste-li spotřebitelem, tj. nakupujete-li jako podnikatel, není vám dle zákona záruční doba poskytována. Mezi podnikateli nelze uplatňovat ochranu spotřebitele při prodeji zboží v obchodě, je-li při uzavírání smlouvy zřejmá souvislost s jejich podnikáním. To však neznamená, že za vady jako prodejce neodpovídáme. Odpovídáme za vady, které má věc v okamžiku převzetí, i když se tyto projeví až po převzetí. Kupující podnikatel je navíc (na rozdíl od spotřebitele) povinen si zboží bez odkladu překontrolovat a případné zjištěné závady (které lze kontrolou zjistit) bez zbytečného odkladu vytknout. Záruku na jakost lze ale smluvit, popř. může vyplývat ze záručního listu nebo vyznačené doby trvanlivosti či použitelnosti na obale výrobku.

Kontaktujte nás