Designová úchytka na nábytek stříbrné barvy z hliníkové slitiny v dekoru broušený nerez. Rozteč 224 mm.
Nábytková úchytka Rados hliník
Úchytky v provedení hliník dotváří vzhled nábytku, úchytka Rados lze díky široké škále roztečí a jemným tvarem použít v kuchyni na koupelnovém nábytku nebo jakékoliv komodě. Úchytka Rados hliník, součástí její dodávky jsou také okrasné šroubky pro upevnění úchytky k nábytku.
Pokud budete montovat úchytku sami potřebujete:
- AKU šroubovák
- Vrták o průměru 4-6 mm
- Tužku
- Metr
- Úhelník (to vše pokud nemáte předvrtány dvířka)
- Popřípadě můžete využít možnosti půjčení nebo zakoupení šablony pro montáž úchytek viz příslušenství
V případě předvrtaných kuchyňských dvířek potřebujete:
- Aku vrtačka a křížový BIT PZ2, nebo křížový šroubovák
Technické parametry úchytky RADOS (uvedeno v mm)
- Rozteč úchytky: 224
- Délka úchytky: 236
- Šířka úchytky: 8
- Výška úchytky: 34
Součásti dodávky jsou i šroubky pro montáž.
Nejčastější otázky a odpovědi
Je tato úchytka vhodná pouze pro kuchyně nebo lze ji použít i v jiných místnostech?
Tato úchytka je velmi univerzální a lze ji použít nejen v kuchyni, ale také na koupelnovém nábytku nebo jakékoliv komodě.
Je montáž úchytky složitá? Potřebuji nějaké speciální nástroje?
Montáž úchytky Rados není nijak obtížná. Potřebovat budete AKU šroubovák, vrták o průměru 4-6 mm, tužku, metr a úhelník (pokud nemáte předvrtané dvířka).
Je tato úchytka dodávána s potřebnými šroubky pro montáž?
Ano, úchytka Rados je dodávána se všemi potřebnými šroubky pro montáž.
Hmotnost balení (brutto) | 80 g |
Netto váha | 78 g |
Kategorie výrobku: | Dekorace do bytu |
CZ - Osobní odběr v Zásilkovně | V úterý 17.12. | |
CZ - Osobní odběr v GLS ParcelShop | V úterý 17.12. | |
CZ - Kurýr GLS | V úterý 17.12. | |
CZ - Kurýr PPL | V úterý 17.12. |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.