Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0 Kč Prázdný košík
    Autor: Michal Kubíček

    Vážení zákazníci, v souvislosti s nouzovým stavem bychom vás chtěli ubezpečit, že v eshopu nadále expedujeme vaše objednávky bez omezení. Denně přijímáme vaše objednávky přes eshop a odesíláme zboží z našeho centrálního skladu. Personálně posilujeme a dokonce jsme v minulých dnech přibrali nové zaměstnance do expedice.

    Zavedli jsme samozřejmě také několik bezpečnostních opatření: vás jako zákazníků se týká zejména to, že po dobu karantény neumožňujeme návštěvy skladu cizím osobám a zrušili jsme zde osobní odběry. Na duhou stranu bez omezení a přerušení zasíláme kurýrem na adresu, a to hned dvěma kurýrními společnostmi GLS a PPL, tak abychom byli schopni plně pokrýt vaše požadavky a objednávky. Samozřejmě také zasíláme na odběrná místa našeho partnera – sítě Zásilkovna. Toto platí jak pro Českou republiku, tak také Slovensko a Maďarsko.

    Nejvíc dotazů aktuálně směřuje právě k výdejním místům sítě Zásilkovna, z nichž je mnoho umístěno v obchodech, které mohou být uzavřeny (prodejny oděvů, provozovny služeb a podobně). Zda budou tato místa v provozu i jako výdejny Zásilkovny, záleží v současné době plně na rozhodnutí provozovatelů těchto konkrétních provozoven. Aktuálně platí, že všechna výdejní místa mohou podle posledních vyjádření vlády sloužit pro výdej zásilek z internetových obchodů. Na druhou stranu se samozřejmě může stát, že daný majitel se jednoduše rozhodne provozovnu neotevřít z jakýchkoli důvodů. V takových případech se však nemusíte o své balíčky bát, pracujeme společně se Zásilkovnou na řešení těchto případů – buď budou balíčky převezeny co nejdříve na jiné otevřené nejbližší místo a vy o tom budete Zásilkovnou informováni mailem nebo SMS, případně budou vráceny na depo. A právě zde můžete hodně pomoci i vy sami, pokud již nyní víte, že místo, které jste si vybrali na odběr vaší zásilky je zavřené (jako místní máte obvykle přesnější informace), nic se neděje, prostě nám jen odpovězte na kterýkoli email s potvrzením objednávky a napište nám adresu např. domů, či jinou adresu, kde se zdržujete, zkrátka kam máme balíček nechat doručit. My je společně se Zásilkovnou přesměrujeme na tuto adresu, aniž byste platili jakékoli peníze navíc.

    Zásilkovna současně v rámci rychlení výdeje a eliminace kontaktu osob zavedla bezkontaktní platby, tj. na pobočkách je možné od pondělí hradit dobírku pouze bezkontaktně (např. kreditní kartou). Proto doporučujeme zvolit platbu předem nebo on-line platební kartou, dá se očekávat, že podobná opatření v brzké době zavedou i kurýrní a další přepravní společnosti. Na Slovensku již některé kurýrní společnosti přestali doručovat na dobírku (platba při převzetí) zcela.

    Jaké typy výdejních míst by měly zůstat otevřené?

    • Prodejny potravin,
    • prodejny výpočetní a telekomunikační techniky, audio a video přijímačů, spotřební elektroniky, přístrojů a dalších výrobků pro domácnosti,
    • benzinové a čerpací stanice pohonných hmot,
    • drogerie a prodejny hygienického zboží, kosmetiky a jiného drogistického zboží,
    • lékárny a výdejny zdravotnických prostředků,
    • zverimexy, prodejny malých domácích zvířat, krmiva a dalších potřeb pro zvířata,
    • oční optiky (prodejny brýlí, kontaktních čoček a souvisejícího zboží),
    • trafiky a prodejny novin a časopisů a tabákových výrobků,
    • prádelny, čistírny, autoservisy,
    • výdejní místa jiných internetových obchodů.

    Na Slovensku to jsou navíc:

    • prevádzky telekomunikačných operátorov,
    • prevádzky verejného stravovania a stánky s rýchlym občerstvením,
    • prevádzky poštových, bankových a poisťovacích služieb.

    Časté otázky a odpovědi

    Jak je to s cestou pro balíček do odběrného místa v rámci karantény?

    Ve vztahu k provozu výdejních míst jsou povoleny cesty osob nezbytně nutné k využívání poštovních služeb. Zásilkovna je registrovaným poskytovatelem poštovních služeb. Dále byl vydán zákaz maloobchodního prodeje, ale výdej zásilek z internetových obchodů může probíhat i v těchto jinak zavřených obchodech, má výjimku (je povolen).

    Další odpovědi na vaše otázky najdete také na webu Zásilkovny.

    Je bezpečné nakupovat potraviny a suroviny?

    Koronavirus se nepřenáší přes potraviny nebo nápoje. Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA) pečlivě monitoruje situaci okolo epidemie onemocnění způsobeného novým koronavirem (COVID-19 a konstatuje, že „neexistují důkazy o tom, že by potraviny byly pravděpodobným zdrojem či cestou přenosu viru“. K šíření viru dochází z člověka na člověka: především prostřednictvím kapének, které se šíří kašláním, kýcháním či vydechováním.

    Děkujeme za vaši podporu a držíme i vám palce. Společně to zvládneme!

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.