Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0 Kč Prázdný košík

    Čokoláda Arabesque bílá - 5 kg

    Autorizovaný prodejce Výhodné balení
    Máme na skladě 0 ks Ve středu může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    DOBRÁ KOUPĚ: Ekonomické balení


    Běžná cena 1 290 Kč
    Koupí ušetříte 87 Kč (–7%)
    1 203 Kč 1 046 Kč bez DPH

    Bílá čokoláda s 30% kakaové sušiny vyrobená v peckách pro lepší manipulaci a práci při rozehřívání.

    Práce s čokoládou spočívá v dodržení této zásady : čokoládu rozehřejeme na 45°C, odebereme 2/3 hmotnosti které zchladíme na teplotu 27°C. Do této přilijeme zbývající 1/3 rozpuštěné čokolády - průběžně promícháváme a hmotu aplikujeme při dosažení teploty 31°C. Baleno á 5 kg

     

    Hmotnost balení (brutto) 5000 g
    Netto váha 5000 g
    Kategorie výrobku: Bílá čokoláda, Gastrobalení

    Průměrné výživové hodnoty ve 100 g

    Energetická hodnota 2354 kJ
    Energetická hodnota 563 kcal
    Tuky 35,4 g
    - z toho nasycené mastné kyseliny 22,1 g
    Sacharidy 56 g
    - z toho cukry 55,1 g
    Bílkoviny 5,5 g
    Vlákniny 0,7 g
    Sůl 0,2 g

    Složení výrobku

    cukr, kakaové máslo (30%), sušené plnotučné mléko, emulgátor E322 (sója), aroma.

    Alergeny (vč. možné křížové kontaminace) Sójové boby (sója), Mléko
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Upozornění: V případě vysokých teplot (25°C a více) se může expedice výrobků podléhajících teplotní zkáze opozdit. V případě objednávky prosím tedy počítejte, že může být expedice pozdržena do doby, kdy toto umožní povětrnostní a teplotní podmínky. V případě požadavků na dřívejší expedici nebo upřesnění  nás prosím kontaktujte mailem nebo chatem vpravo dole na stránce.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve středu 02.12.
    Kurýr GLS - okamžitá platba kartou Kurýr GLS - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve středu 02.12.
    Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve středu 02.12.
    Kurýr PPL - okamžitá platba kartou Kurýr PPL - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve středu 02.12.
    Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás ve středu 02.12.
    Osobní odběr v Karviné - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Karviné - okamžitá platba kartou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.