Měna: CZK / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Miska nerez do vodní lázně

    Autorizovaný prodejce
    Máme na skladě 2 ks ve středu může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    164 Kč 136 Kč bez DPH

    Miska nerez do vodní lázně 11cm

    Mísu snadno uchytíte na okrajích hrnce s vodní lázní. Pohodlně rozpustíte čokoládu k přípravě pralinek, krémů, polev, těst aj. Díky dlouhému držadlu můžete mísu dobře uchopit bez popálení plamenem.

    Miska na rozpouštění másla, čokolády a polevy v páře nad vodní lázní nebo přímo ve vodní lázni. Usnadní Vám práci při přípravě krému a jiných dobrot. Dvě výlevky pro snadné vylévání. Rukojeť i ouško pro pohodlné a bezpečné umístění na hrnec. Pomocník pro snadné rozpouštění v parní lázni. Snadno rozpustíte čokoládu, polevu, máslo.

    • materiál: kvalitní nerez
    • rozměry: pr. 11 cm (vnitřní), vnější cca 14 cm, délka 26,5 cm, hloubka 5 cm.
    • dobře drží v hrnci
    Kategorie výrobku: Na pečení, Pomůcky pro práci s čokoládou, Mísy a misky
    Orion CZ

    ORION působí na českém trhu více jak 25 let, patří mezi špičkové prodejce, nabízí více než 5.000 položek domácích potřeb. Snahou společnosti je nabídnout ucelený sortiment domácích potřeb včetně značkového nádobí a kuchyňského náčiní ve vysoké kvalitě, v souladu se současnými trendy v gastronomii. K dostání jsou výrobky od renomovaných českých i zahraničních výrobců. Najdete tu řady nádobí vyrobeného nejmodernějšími technologiemi, velice žádané měděné nádobí, nádobí s nepřilnavým keramickým povrchem pro zdravé vaření, řady vícevrstvého nerezového nádobí, silikonové formy na pečení atd. Nabízí rovněž zboží do kuchyní, obývacích místností, koupelen, pro snadnější úklid Vašeho domova, do zahrad…

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 19.02.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 20.02.
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny)  | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 19.02.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 21.02.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 20.02.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Palackého 609/3, Karviná, tel: 555 222 801
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Palackého 609/3, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International, s.r.o. 
    Palackého 609/3
    735 06 Karviná

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.