Zapichovací vázičky na živé květy do dortu
Dutá plastová zapichovátka do dortu pro zdobení živými květinami.
Dutá plastová zapichovátka do dortu jsou určena pro zdobení živými květinami. Po upevnění vázičky do dortu naplňte do ¾ vodou a vložte květiny dovnitř. Květiny tak zůstanou čerstvé, nepovadlé a do dortu se nedostane pachuť a nežádoucí látky z rostlin.
Do hrotů nalijte do poloviny čistou vodu. Umístěte dovnitř květy a hrot i s květy zapíchněte do dortu, tak aby horní část hrotu (cca 0,5 cm) zůstala nad dortem. Sada obsahuje 12 ks hrotů (váziček).
Velikost: 8 cm
Vnitřní průměr: 1 cm
Váha | 40 g |
Kategorie výrobku: | Floristické potřeby, Květiny a rostliny |

Wilton, americký sen. Vše začalo v roce 1929, kdy Dewey McKinley Wilton, s pomocí své ženy, založil malou cukrárnu v Chicagu. Pak přišla krize akciového trhu a ekonomická i lidská deprese. Kolem zuřila vysoká nezaměstnanost, a Wilton přesto našel na trhu mezeru, začal dodávat luxusní svatební dorty pro slavné hotely a kluby v Chicagu. Dnes je Wilton světovou jedničkou v oblasti cukrářských nástrojů i surovin.
![]() |
Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem | expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 21.02. |
![]() |
Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem | expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 22.02. |
![]() |
Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) | expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 21.02. |
![]() |
Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem | expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 25.02. |
![]() |
Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem | expedujeme nasledujíci prac. den, u Vás 22.02. |
![]() |
Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem | K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Palackého 609/3, Karviná, tel: 555 222 801 |
![]() |
Osobní odběr v Karviné | Fakturou | K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Palackého 609/3, Karviná, tel: 555 222 801 |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International, s.r.o.
Palackého 609/3
735 06 Karviná
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.