Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0 Kč Prázdný košík

    Sušený fermentovaný kvas Fermento P malt 10 kg.

    Autorizovaný prodejce Výhodné balení
    Naskladňujeme v úterý
    0x
    DOBRÁ KOUPĚ: Ekonomické balení


    Běžná cena 1 700 Kč
    Koupí ušetříte 170 Kč (–10%)
    1 530 Kč 1 330 Kč bez DPH

    Sušený fermentovaný produkt z ječné mouky s přídavkem sladu pro vylepšení chuti v balení po 10 kg.

    Sušené, přírodně fermentované produkty, které pozitivně ovlivňují senzorické vlastnosti výrobků, zvyšují vaznost vody a umožňují variabilitu receptur - od pšeničného pečiva až po vícezrnné chleby. Neobsahují žádné přídatné látky.

    Fermento P Malt je sušený ječný fermentovaný produkt z ječné mouky s přídavkem sladu, který zlepšuje chuť a barvu konečného výrobku. Můžete jej zkusit do domácího rustikálního chleba, baget, sušenek ale i muffinů.

    • Barva: hnědá
    • Vůně a chuť: lehce nakyslá, ořechová, sladová
    • Konzistence: menší snadno roztíratelné hrudky nejsou na závadu, prášek, sušený produkt

    Nenahrazuje droždí nebo kvásek.

    Dávkování :  2% - 4% na množství mouky

    Skladování:

    • suché, čisté a dobře větrané místnosti

      teplota 1-25 ° C

      relativní vlhkost 0 - 75%

    Hmotnost balení (brutto) 10000 g
    Netto váha 10000 g
    Kategorie výrobku: Gastrobalení, Pekařské suroviny, Přísady a ochucovadla, Směsi a přípravky

    Průměrné výživové hodnoty ve 100 g

    Energetická hodnota 1551 kJ
    Energetická hodnota 369 kcal
    Tuky 2,06 g
    - z toho nasycené mastné kyseliny 0,62 g
    Sacharidy 76,41 g
    - z toho cukry 24,38 g
    Bílkoviny 8,66 g
    Vlákniny 5,44 g
    Sůl 0,11 g

    Složení výrobku

    Produkt z fermentovaného sušeného ječmene (ječmenná mouka, koncentrovaná syrovátka, ječmenový sladový extrakt, startovací kultura).

    Alergeny (vč. možné křížové kontaminace) Obiloviny obsahující lepek, Mléko
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL - okamžitá platba kartou Kurýr PPL - okamžitá platba kartou Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou Naskladňujeme v úterý
    Kurýr GLS - okamžitá platba kartou Kurýr GLS - okamžitá platba kartou Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou Naskladňujeme v úterý
    Osobní odběr v Karviné - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Karviné - okamžitá platba kartou Naskladňujeme v úterý

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.