Měna: / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Ovocný džem borůvka Darinka 1 kg

    Autorizovaný prodejce
    Máme na skladě 2 ks ve čtvrtek může být k odběru nebo kurýrem u vás doma.
    0x
    160 Kč 139 Kč bez DPH

    Borůvková náplň obsahující extra podíl ovoce vhodná k přímé konzumaci.

    Borůvková náplň s vysokým podílem ovoce vyniká přirozenou borůvkovou vůní a chutí. Skvěle se hodí do lehkých dezertů. Náplň můžete vložit do plněného pečiva, například s tvarohem. Dále se hodí na přípravu pečených tvarohových dortů. Borůvkovým gelem můžete ochutit krémové náplně do dortů, řezů, rolád a dalších zákusků. Borůvkovou náplní naplníte tvarohové knedlíky i kynuté buchty.

    Gel můžete přidávat i do želatinových přelivů na svěží tvarohové i jogurtové dorty a dezerty.

    Borůvkový gel bude skvěle vypadat a chutnat v domácích zmrzlinách.

    Borůvková příchuť dobře ladí s vanilkou, s čokoládou i kokosem.

    Ovocná náplň obsahující extra podíl ovoce vhodná k přímé konzumaci.

    Složení: ovoce kusové (borůvka), cukr, glukozový sirup, voda, želírující látka pektin, kyselina citronová, aroma. Hmotností podíl ovoce v 1kg nejméně 450g, borůvka 100%. Povrchově konzervováno E200. Skladovat v suchu a teple do 25 s C, po otevření v chladu do 8 st.

    Hmotnost 1kg.

    Váha 1000 g
    Příchuť (aroma) Borůvka
    Kategorie výrobku: Marmelády, džemy
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 19.06.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 21.06.
    Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 19.06.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 20.06.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme nasledujíci pracovní den, u Vás 20.06.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Závodní 540/51, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.