Měna: / EUR / HUF
Vyberte jazyk: CZ SK HU
0 0 Kč Prázdný košík

    Cukrářská želatina ve spreji - 200 ml

    0x
    203 Kč 177 Kč bez DPH
    Cukrářská želatina ve spreji - 200 ml
    Cukrářská želatina ve spreji - 200 ml
    Dostupnost: Dodáme do 7 - 10 dní
    Cena: 203 Kč

    Lesk na potraviny ve spreji.

    Tento sprej umožňuje pokrýt cukrářský produkt stejnoměrnou a tenkou vrstvou želatiny. Želatina ve spreji je vhodná pro úpravu oblíbených koláčů a zákusků. Usnadní nanášení a je velmi úsporná, jelikož spotřebuje jen minimální množství. Díky praktickému spreji umožňuje aplikaci tenké, rovnoměrné vrstvy želatiny na cukrovinky - i těch drobných. Snadné dávkování, žádné namáhavé rozpuštění želatiny a žádné nadměrné použití. 

    Objem 200 ml

    Hmotnost balení (brutto) 300 g
    Objem 200 ml
    Kategorie výrobku: Lesky a šelaky

    Složení výrobku

    Voda, glukózový sirup, zahušťovadlo: agar E406, regulátor kyselosti: kyselina citronová E330, konzervant: sorbát draselný E202.

    Alergeny (vč. možné křížové kontaminace) Sójové boby (sója)
    Solchim

    Společnost Solchim leží v severní Itálii, poblíž Cremona, byla založena v roce 1984. Společnost, která je nyní součástí nadnárodní skupiny, Volcke Aerosol Connection, s pobočkami v Belgii a ve Spojeném království, se vždy angažovala v různých oblastech. V poslední době však vyrábí speciální produkty ve formě spreje pro potravinářské použití. V naší nabídce najdete například potravinářské barvy ve spraji nebo cukrářské želatiny. Solchim food dnes nabízí řadu potravinářských výrobků pod vlastní značkou nebo „privátní značkou“, od nepřilnavých sprejů na vaření až po potravinářská barviva na zdobení sladkostí, spreje z kakaového másla a želatinu na zdobení ovocných dezertů.

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou Osobní odběr v Zásilkovně - okamžitá platba kartou Dodáme do 7 - 10 dní
    Kurýr GLS - okamžitá platba kartou Kurýr GLS - okamžitá platba kartou Dodáme do 7 - 10 dní
    Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou Osobní odběr v GLS ParcelShop - okamžitá platba kartou Dodáme do 7 - 10 dní
    Kurýr PPL - okamžitá platba kartou Kurýr PPL - okamžitá platba kartou Dodáme do 7 - 10 dní
    Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou Osobní odběr v PPL Parcel - okamžitá platba kartou Dodáme do 7 - 10 dní

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.