Hadičky na mléko 5 ks s koncovkou - kompatibilní s Jura Impressa, Ena, Giga
Hadička a spojka na mléko kompatibilní s mléčnými systémy od Jura Impressa, Ena a Giga plně automatických kávovarů s napěňovacími tryskami nebo jemnou pěnou.
5x průhledná hadička na mléko 38cm s výřezem pro optimální průtok mléka a mléčnou pěnu jako náhradní díly pro mléčný systém. Sada příslušenství kávovaru pro mléčný systém z průhledného plastu pro pravidelnou výměnu hadiček na mléko.
Kompatibilní se všemi kávovary Jura Impressa, Ena & Giga pro hadici sání mléka trysek pro jemnou pěnu.
Obsah dodávky: 5 průhledných plastových hadiček na mléko o délce 38 cm, 1x spojka.
Kategorie výrobku: | Čištění kávovarů |

Německá značka WoldoClean je předním evropským výrobcem v oblasti čisticích prostředků. Od svého založení v roce 2007 představujeme neustále rostoucí portfolio produktů pro všechno, co se týká čištění domácnosti. Při hledání alternativ k výrobkům drahých výrobců neustále pracujeme na vylepšení produktů a přidané hodnotě pro naše zákazníky. Více než 1,1 milionu zákazníků v obchodním a soukromém sektoru zákazníků z celé Evropy. Také u ostatních čisticích prostředků se snažíme usnadnit čištění v domácnosti a kanceláři pomocí kvalitních ingrediencí. Bez ohledu na to, zda odvápňovací tablety, tekuté odvápňovací prostředky nebo jiné čisticí prostředky pro domácnost, jsou kvalita a cena přidanou hodnotou, kterou bychom chtěli nabídnout našim zákazníkům.
Na stránkách Světa cukrářů najdete část sortimentu značek Woldo, vše za skvělé ceny. V případě zájmu o další výrobky této značky, které nevidíte aktuálně na našem webu, nás kontaktujte.
|
CZ - Osobní odběr v Zásilkovně | V úterý 18.02. |
|
CZ - Osobní odběr v GLS ParcelShop | V úterý 18.02. |
|
CZ - Kurýr GLS | V úterý 18.02. |
|
CZ - Kurýr PPL | V úterý 18.02. |
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.