Zahřívací ajurvédský balzám používaný při nachlazení a dýchacích problémech. Siddhalepa ajurvédský balzám je bylinný přípravek vyrobený na základě ajurvédského starobylého spisu zaznamenaného před 4000 lety. Balzám byl objeven, vyvinut a v roce 1934 byl uveden na trh.
Siddhalepa balzám je bylinný přípravek vyrobený na základě Ájurvédského starobylého spisu zaznamenaného před 4000 lety. Siddhalepa balzám je velmi populární mezi sportovci pro rychlou úlevu při ztuhlosti svalů, výronech nebo pohmožděninách. Hřejivá terapie balzámu velmi dobře působí na klouby. Napomáhá při nachlazení. Má příjemnou skořicovo-eukalyptovou vůni.
Při nachlazení:
Aplikujte Siddhalepa balzám na čelo, krk, šíji, nos hrudník, páteř nebo nohy. Pro rychlejší účinek přidejte dostatečné množství Siddhalepa Balzámu do vroucí vody a inhalujte výpary.
Při ztuhlosti svalů, výronech, pohmožděninách:
Aplikujte Siddhalepa balzám na postižená místa a vmasírujte do pokožky. Prohřátí pokožky koupelí nebo napařování urychlí proces zlepšení obtíží. Udržujte postižená místa v teple a opakujte proces každé 3 hodiny.
Balzám se nesmí používat na přecitlivělou a popálenou kůži. Není vhodný pro děti do 3 let. Nepoužívat na oční víčka a sliznici.
Pouze k vnějšímu použití.
Složení:
- Petroleum
- Eukalyptus globulus
- Cymbopogon nardus
- Cinnamomum eylenicium
- Pinus species
- Cinnamomum amphora
- Mentha arvensis
Obsah: 25 g
Země původu: Srí Lanka
Kategorie výrobku: | Akce |
Pokud je výrobek označen nápisem EXPIRACE, znamená to, že jeho doporučená doba spotřeby již prošla, případně má již krátkou dobu trvanlivosti. Proto je nyní v prodeji za zvýhodněnou cenu. Výrobky po určeném datu spotřeby NEJSOU URČENY KE SPOTŘEBĚ, nabízíme je pouze pro tréninkové účely nebo prezentaci.
Garance bezplatného vrácení zboží
Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně jednou. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete.
Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží?
- Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
- Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.
Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8 do 16 na tel 555 222 801.
My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu.
Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři.
V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:
PNM International s.r.o.
U1 - Průmyslový park Karviná
Závodní 540/51
735 06 Karviná - Nové Město
Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55
Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.