Měna: / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Rolovaný fondán modrý Paradise Blue 250 g - EXPIRACE 28.05.2015

    Rolovaný fondant ve modré barvě, odpadá nutnost barvit. Stačí rozbalit a můžete začít potahovat či modelovat. Tento výrobek je po EXPIRACI, tzn. po doporučené době spotřeby nebo s krátkou minimální…

    Podrobný popis produktu
    Expirované zboží
    Výrobek se již neprodává

    Rolovaný fondant ve modré barvě, odpadá nutnost barvit. Stačí rozbalit a můžete začít potahovat či modelovat.

    Tento výrobek je po EXPIRACI, tzn. po doporučené době spotřeby nebo s krátkou minimální trvanlivostí. Výrobky po určeném datu spotřeby NEJSOU URČENY KE SPOTŘEBĚ, nabízíme je pouze pro tréninkové účely nebo prezentaci.

    Barevný fondán Paradise Blue 250g

    Rolovaný fondán anglické firmy Squires Kitchen je profesionální cukrová hmota na potahování a modelování vyhledávaná zejména pro svou velmi dobrou zpracovatelnost a hedvábně lesklý vzhled. Má jemné přírodní vanilkové aroma, takže příjemně ladí s výslednou chutí dortu.

    Prémiový fondán je vhodný na potahování jak malých, tak velkých dortů. Odhadovanou spotřebu můžete odvodit z naší tabulky spotřeby potahovacích hmot.

    Složení: třtinový cukr, glukóza, voda, řepkový olej, palmový olej, zvlhčovadlo: glycerin, emulgátory: E471, E475, E413, E415, konzervační: kyselina octová, přírodní vanilka aromatické, barva: E122.

    Alergeny: může obsahovat stopy ořechů a vajec.

    Bezlepkové a vhodné pro vegetariány.

    Obsah: 250 g.

    Váha 250 g
    Barva Modrá
    Kategorie výrobku: Akce

    Pokud je výrobek označen nápisem EXPIRACE, znamená to, že jeho doporučená doba spotřeby již prošla, případně má již krátkou dobu trvanlivosti. Proto je nyní v prodeji za zvýhodněnou cenu. Výrobky po určeném datu spotřeby NEJSOU URČENY KE SPOTŘEBĚ, nabízíme je pouze pro tréninkové účely nebo prezentaci. 

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem Kurýr GLS (1 - 2 dny) | Bankovním převodem
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v GLS ParcelShop (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Zboží není dostupné
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou Zboží není dostupné

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International s.r.o.
    U1 - Průmyslový park Karviná
    Závodní 540/51
    735 06 Karviná - Nové Město

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírku, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.