Měna: CZK / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Ovocný gel Jahodový 1.5 kg - EXPIRACE 5/2017

    Autorizovaný prodejce
    Výrobek se již neprodává

    Jahodový gel s vysokým podílem jahod vyniká přirozenou chutí a vůní po ovoci. Jahodová náplň je vhodná pro plněné pečivo například s tvarohovou náplní.

    Jahodový gel s vysokým podílem jahod vyniká přirozenou chutí a vůní po ovoci. Jahodová náplň je vhodná pro plněné pečivo například s tvarohovou náplní. Dále ji můžete vmísit do krému určených k plnění dortů, rolád, řezů, svěžích letních dezertů a dalších výrobků. Jahodový gel lze přimíchat i do náplní určených pro pečení – například do pečených tvarohových dortů.

    Jahodovou náplň můžete použít k plnění tvarohových knedlíků.

    Dále můžete jahodový gel přimíchat do domácích smetanových zmrzlin.

    Gel můžete přidávat i do želatinových přelivů na svěží tvarohové i jogurtové dorty a dezerty.

    K jahodové náplni se hodí i další chutě–čokoládová, vanilková, kokosová, mandlová a pistáciová.

    Ovocný gel s příchutí. Obsahuje až 60% podíl ovoce. Baleno v kbelíku o hmotnosti 5 kg. Trvanlivost 6 měsíců.   

    Váha 1500 g
    Kategorie výrobku: Akce
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Pokud je výrobek označen nápisem EXPIRACE, znamená to, že jeho doporučená doba spotřeby již prošla, případně má již krátkou dobu trvanlivosti. Proto je nyní v prodeji za zvýhodněnou cenu. Výrobky po určeném datu spotřeby NEJSOU URČENY KE SPOTŘEBĚ, nabízíme je pouze pro tréninkové účely nebo prezentaci. 

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny)  | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Dobírkou (platíte až při odběru zboží)
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Zboží není dostupné
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou Zboží není dostupné

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International, s.r.o. 
    Palackého 609/3
    735 06 Karviná

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.