Měna: CZK / EUR
Vyberte jazyk: CZ SK
0 Kč Prázdný košík

    Ovocná náplň Citron Frutafill 6 kg - EXPIRACE 29.02.2016

    Autorizovaný prodejce Poslední na skladě
    Výrobek se již neprodává

    Frutafill Citronový - ovocná náplň s podílem ovoce 35% pro pekárny a cukrárny.

    Tento výrobek je po EXPIRACI, tzn. po doporučené době spotřeby nebo s krátkou minimální trvanlivostí. Výrobky po určeném datu spotřeby NEJSOU URČENY KE SPOTŘEBĚ, nabízíme je pouze pro tréninkové účely nebo prezentaci.

    Frutafill Citronový 6 kg - ovocná náplň s podílem ovoce 35% pro pekárny a cukrárny.

    Citronová gelová náplň má přirozenou chuť a vůni po citronu. Náplní můžete přimíchávat do tvarohových krémů určených pro přípravu studených a teplých moučníků. Citronový gel lze také přidávat do želatinových polev na dorty a ovocné dezerty. Citronová náplň se bude hodit i k dalším příchutím, jako je máta, zázvor, kokos.

    Frutafill citronový, ovocná náplň s třetinovým podílem ovoce, je balen v kyblíku o hmotnosti 6 kg. Hladká ovocná náplň. Lze zamrazovat. Široké využití. Termín uzavření objednávek na frutafilly a ovocné gely je ve čtvrtek a naskladnění a odesílání je v úterý každý týden.

    Skladování v suchu v teplotách do 25 st C. Po otevření uchovávejte v chladu do 8 st. C.

    Složení: Ovoce (citron, jablko), voda, cukr, modifikovaný škrob E1442, regulátor kyselosti E331, konzervant E202, přírodní aroma, barviva E171, E101.

    Výrobek může být povrchově ošetřený konzervantem E200

    Váha 6000 g
    Příchuť (aroma) Citron
    Kategorie výrobku: Akce
    Zeelandia

    Zeelandia Royal Group je rodinná firma s více než 100 let tradicí výrobce kvalitních surovin pro cukráře a pekaře nejen v rodném Holandsku, ale v posledních desetiletích i dalších 70 zemích světa. Když v roce 1900 začal pekař Herman Johan Doeleman na nejsevernějším ostrově province Zeeland v městečku Zurrikzeê vyrábět a prodávat želé sušenky a další dobroty, zřejmě netušil, že jen o čtvrtstoletí později se bude pyšnit titulem "Purveyor to the Royal Household! - dodavatel pro královskou rodinu a jeho odkaz bude zachovaný po několik generací.

    Pokud je výrobek označen nápisem EXPIRACE, znamená to, že jeho doporučená doba spotřeby již prošla, případně má již krátkou dobu trvanlivosti. Proto je nyní v prodeji za zvýhodněnou cenu. Výrobky po určeném datu spotřeby NEJSOU URČENY KE SPOTŘEBĚ, nabízíme je pouze pro tréninkové účely nebo prezentaci. 

    Zatím žádné názory

    Přidat vlastní hodnocení
    Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem Kurýr PPL (1 - 3 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 21.02.
    Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 22.02.
    Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny)  | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) Osobní odběr v PPL Parcel (1 - 3 dny) | Dobírkou (platíte až při odběru zboží) expedujeme dnes, u Vás 21.02.
    Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem Kurýr na Slovensko (3 - 5 dní) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 25.02.
    Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem Osobní odběr v Zásilkovně Slovensko (2 - 4 dny) | Bankovním převodem expedujeme dnes, u Vás 22.02.
    Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem Osobní odběr v Karviné | Bankovním převodem K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Palackého 609/3, Karviná, tel: 555 222 801
    Osobní odběr v Karviné | Fakturou Osobní odběr v Karviné | Fakturou K vyzvednutí v pracovní dny od 8 - 14 hodin na adrese: Palackého 609/3, Karviná, tel: 555 222 801

    Garance bezplatného vrácení zboží


    Nepadlo vám zboží "do ruky"? Koupili jste příliš mnoho nebo se nehodí barevný odstín? Nevadí. Díky našemu programu Garance bezplatného vrácení zboží můžete vaši zásilku vrátit v klasické lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy jste ji obdrželi a to zcela bezplatně. A je jedno, zda zcela odstupujete od smlouvy, vracíte jen část objednávky nebo třeba reklamujete. 

    Jak funguje Garance bezplatného vrácení zboží? 

    • Pokud reklamujete (např. poškozené zboží) - nejprve si prosím vytiskněte a vyplňte tento reklamační protokol - reklamace se řídí mj. reklamačním řádem
    • Pokud odstupujete od smlouvy do 14 dní od obdržení zásilky - vytiskněte si prosím a vyplňte formulář, který najdete zde.

    Balíček spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte, tak, ať nedojde k poškození při přepravě a napište nám mailem na eshop@svetcukraru.cz nebo zavolejte v pracovní dny od 8  do 16 na tel 555 222 801.

    My vám mailem zašleme zpětný lístek do Zásilkovny, ten pak nalepte na zásilku a doneste do nejbližšího místa osobního odběru. Jejich seznam najdete zde. Balíček s nalepeným lístkem jednoduše přineste a na naše náklady jej dopravíme k nám do centrálního skladu. 

    Po doručení zboží (obvykle do týdne), vám zasíláme nové zboží nebo peníze na účet napsaný na vámi zaslaném formuláři. 

    V případě, že nechcete využít služby Garance bezplatného vrácení výrobku, zašlete prosím zásilku na adresu:

    PNM International, s.r.o. 
    Palackého 609/3
    735 06 Karviná

    Tel pro kurýra/poštu: 603 33 77 55

    Zásilky nezasílejte jako dobírka, nevyžádané dobírky nepřijímáme a proces vrácení by se vám tak zbytečně prodražil.

    Kontaktujte nás

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.